کیف و کفش همدان در انحصار تولیدات داخلی گران

رکود بازار کفش همدان

 

 رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی قیمت کیف و کفش در بازار همدان گفت: در حال حاضر بازار استان را تولیدات داخلی در دست دارند و اجناس داخلی با افزایش ۳۰ درصدی در بازار عرضه می‌شوند.

احمد گازرانی در گفت‌وگو با ایسنا، افزایش قیمت کفش و کیف  را ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه تولیدات دانست و تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت در سایر اقلام در بازار، کفش افزایش قیمت و گرانی های اعمال شده بر این کالا تأثیر چندانی نداشته است.

گازرانی نبود مشتری را عمده ترین مشکل بازار در روزهای اخیر اعلام کرد و افزود: با توجه پایین آمدن قدرت خرید مردم و عدم حضور شهروندان در بازار به علت شیوع کروناویروس، بازاریان با رکود مواجه شده و مشتری ندارند.

 

کسب اطلاعات بیشتر راجع به تولیدی کتونی اسلامشهر

 

وی درباره تأمین اجناس در فروشگاه های کیف و کفش همدان اعلام کرد: کیف و کفش تولید داخل به وفور و با تنوع بالا موجود است و مشکلی در تأمین اجناس وجود ندارد.

برگزاری نمایشگاه تخصصی کیف و کفش چرم در همدان

نایب رئیس اتاق اصناف همدان در ادامه از برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه تخصصی کیف و کفش چرم در همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ۲۲ مردادماه امسال در سایت نمایشگاهی همدان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به سابقه چرم و دست دوزه های چرمی در استان همدان خود را ملزم دانستیم به صورت دوره ای این صنعت گران بها را معرفی کرده و برای حمایت از تولیدکنندگان در این حوزه گام برداریم.

گازرانی در پایان از حضور ۶۰ تولیدکننده در این نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: بیش از ۷۰ درصد از حاضرین در این نمایشگاه تولیدکنندگان بومی و مابقی از سایر استان ها هستند.

 

 

منبع خبر : ایسنا

این مطلب در نوشته شده است خبر. Bookmark the permalink.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 2 =