اتش سوزی در بازار کفاش های تهران

اتش سوزی در بازار کفاش های تهران 1

سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در بازار تهران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 10:20 صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک پاساژ در بازار تهران، محدوده بازار کفاشها، بازار سیدولی به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولیدی کفش ارزان در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور نخستین گروه از آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه در محل حادثه، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه با کاربری تولید کفش بود که در آن مقادیر زیادی چرم، ظروف چسب و مواد بسیار قابل اشتعال قرار داشت.

 

اتش سوزی در بازار کفاش های تهران 2

وی خاطرنشان کرد: در سطح پشت‌بام ساختمان مذکور تعدادی انباری متعلق به چند تولیدی کتونی نیز وجود داشت؛ یکی از این انباری‌ها با مواد و مصالح نامناسب و نامقاوم مانند ایرانیت و فلزهای نامقاوم در برابر آتش به وسعت حدود 100 تا 150 متر ساخته و کاملاً دچار آتش‌سوزی شده بود.

بخوانید : تولیدی کفش زنانه

 

ملکی بیان کرد: دود و آتش به سطح آسمان متصاعد می‌شد همچنین از طریق رایزر به بخشی از دو طبقه پایینی نیز سرایت کرده بود که آتش‌نشانان با حضور به موقع خود به سرعت آتش را مهار کرده و تحت کنترل خود درآوردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت.

درباره تولیدی کتونی اطلاعات کسب کنید

همکاران محترم توجه داشته باشند اکثر مواد مصرفی در صنعت کفش از مشتقات نفتی ساخته شده اند و در فصل گرما احتمال اتش سوزی افزایش می یابد . لذا رعایت موارد ایمنی مانع از بروز حوادث این چنینی خواهد شد

 

 

منبع خبر :  https://www.mashreghnews.ir/news/1095844/

 

این مطلب در نوشته شده است خبر. Bookmark the permalink.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 15 =